Solat Tiang Agama

Bicara


ShoutMix chat widget

Followers

Cinta Ini Bukan Milikku- episod 2

Posted by nur iman Sunday, July 19, 2009

shila yang membaca sms ketawa sendirian... Namun jauh disudut hatinya,tiada pengharapan. Mereka berbalas sms sehingalah larut malam. Sehinggalah terbongkar akan rahsia hati N. N sebenarnya sayang shila hanya sebagai sahabat,tiada lebih yang lain sekadar gurauan. Dihatinya kini ada wanita lain. Shila hanya kecewa namun tiada pula ingin memutuskan persahabatan mereka. Biar apapun yang terjadi, persahabatan mereka kekal selamanya.

Namun hari-hari yang dilalui shila agak sukar untuk diterimanya. setelah ditolak cintanya, dia ragui tentang dirinya.
"adakah aku tidak baik"
"adakah aku tidak cantik"
Inilah menyebabkan ila meragui kebolehan dirinya dan keyakinan dirinya semakin menurun.Selain itu, emosi ila juga sentiasa berubah-ubah.

Setelah semester 7 dibuka, semuanya cuba dijalani seperti biasa. Namun apabila ayat-ayat yang ditaip dalam YM N sentiasa memberi harapan. Namun bagi ila cukuplah sekali...Biarlah cinta yang mekar dihatinya itu berlalu pergi dengan kenangan indah.

seperti mana caption yang tertulis di ruang N... sukar untuk memilih. Adakah shila punya harapan, ataupun ia sekadar untuk penutup cerita. Shila cuba untuk melupakan kisah cinta ini, walaupun berat namun ia perlu diterima. Cinta ini bukan milikknya, shila pasrah... Namun tidak pernah berhenti berdoa untuk mendapat kasih sejati...

-adakah shila akan menemui cinta miliknya-
nantikan episod seterusnya... adakah kisah shila dengan N akan menjadi atau shila menemui cinta baru dalam hidupnya...

0 comments

mY BurF_dAtE